středa 4. března 2009

Klebcův koutek poezie III


V Ikea


Koberce mám z Liberce,
skříně koupím v Týně,
když mám chuť tak po Ikea
courám sem tam líně.

Pěřiňáky z Nové Paky,
křesla ty až z Osla,
jindy zase po Ikea
běhám pěkně z ostra.

Poličky mám z Poličky,
madla přišla z Kladna,
žena ženu do Ikea,
otázku mi kladla:

"Máme stoly z Černé hory.
závěsy zas z Oděsy,
proč furt chodíš do Ikea?
Mě to muži můj děsí!"

To ví přece - milá ženo –
každý kdo má zařízeno:
Kdo tam nechce poličky,
jde na masové kuličky!

Přece!

3 komentáře:

JAniNa řekl(a)...

Skláním pane Klebče. Váš poetický talent je opravdu pozoruhodný. Jen tak dál =)

Božena řekl(a)...

Joooo, tomu říkám básníkova noční můra!!! I znalec se zcela ztrácí při pokusu odhalit typ pužívaného rýmu (klebofuturismus?)Tentokrát se na rýmovanou odpověď nevzmůžu...ale sdílím Mániny obavy a ..." zřím že nakonec
jde tu zas jen o žvanec""
Dobrou noc a nerýmované sny!

Anonymní řekl(a)...

Hlad naučil pana Klebce psát verše?Že Vám Vaše Máňa vaří pořád samou zeleninu?Abyste byl štíhlý a dlouho mladý,co??A sama možná jen sem tam uzobne něco dietního,že?No jo,asi má pravdu.Ale nic se nemá přehánět.Tak jestli se uskuteční to JRS,tak přinesu pořádnej kus pečenýho bůčku a dáme si do nosu!Promažeme ¨si vnitřnosti a pak si na to dáme tu slivovici,co slibovala Božena,že??Jednou za čas se přeci člověk musí posilnit,aby pak měl zase sílu držet tu dietu.
Tak držte,držte a pak to rozjedem.
Zdraví Růžena