čtvrtek 9. prosince 2010

Proč jsem dneska neměl volný večer

Tak jsem se chtěl večer podivat na ten přírodopisný film o vorvaních, poněvadž Máňa jela zase na tu zumbu. To jsou prý nějaké kovbojsko-erotycké tance. Nevím teda přesně, co tam Máně dělá, protože na kovboje si už nehrajeme dávno. Asi že tam chodí s ostatníma babama - nejspíš tam jenom tak kafrají.

Jako obvykle popadla koště a vyrazila (to koště si bere s sebou na sníh, dopravuje se normálně autem!). Jenže než tam dojela, napadlo dalších 20 cm sněhu a hlavní cvičitelka pro samé závěje vůbec nedorazila.

A tak ji mám zpět místo vorvaňů.

Jinak se dneska nic zvláštního nestalo.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Já myslela ,že sněží jenom u nás a ono to postihlo i chudáka paní Mařenku.To jí bylo asi líto,že přišla o společenské vyžití s tancem.
Nechci rejpat,pane Klebec,ale měl byste zjistit,co ta zumba doopravdy je.Já bych spíš mohla tančit jako zombie.To by u nás v Sokole holky koukaly !!!
A kvůli sněhu jste vlastně postiženej i Vy,pane Klebec,že jste přišel o ty vorvaně.To vás taky lituju.Snad jste místo vorvaňů strávil hezký večer s Mařenkou.
Srdečně Vás zdraví Růžena

Božena řekl(a)...

Mařenku lituju, zrušená zumba je stokrát horší než nevidět vorvaně, též s ženskými chodíme, tak vím vo čem mluvím. Tady taky sněží jak o závod, ale nám to ani tak nevadí- co máme nabouranou škodověnku, tak se s Lojzou "držíme" doma, pečem cukroví a posloucháme koledy. Jen naše mladá porád někde courá, dneska prejže zase do tanečních - tak odtančila do těch závějí na vysokejch podpatkách, no a jen zaklaply dveře, tak slyším rachot jak když jede lavina... no samozřejmě sjela schody- nevím uplně přesně jak, ale vypadala jako sněhová koule, tak jsem ji ometla koštětem a pokračovala, teď napjatě s Lojzikem čekáme až se vrátí.

Anonymní řekl(a)...

Alespoň se Vám, pane Klebec, Máňa nevrátila tak vorvaňá.
Eman