pátek 5. března 2010

Klebcův koutek poezie (už ani nevím kolik)

Nazdar! Tak vás zase oblažím. Tohle teda není báseň, je to text možná budoucí písničky (už i dole ve městě se provalilo, že máme s dědkama bítovou skupinu). Je to písnička něžná a zamilovaná. Až bude první koncert, tak dám vědět.

Miss Cindy

Má vyvolená Božena
tančí v baru u tyče,
a že není sečtělá,
to mi starost nedělá.

Nahá bývá docela,
je nejkrásnější ze vsi,
hodně peněz vydělá,
proto je furt veselá.

Ref (var1):
A mně vůbec nevadí,
že se chlapi koukají,
křivky boků svádí je,
že si šáhnou doufají.

Šéf onehdy měl pindy,
že si říká Božena,
a tak když přišla jindy,
už byla z ní Miss Cindy.

Když křeče na ni útočí,
a potřebuje pauzu,
kol tyče se roztočí,
pustí se a odskočí.

Ref (var2):
A mně vůbec nevadí,
že se chlapi koukají,
dlouhé nohy svádí je,
že si šáhnou doufají.

Velice si přeju aby
nebyl jsem tak nesmělý,
když vidím její vnady,
okem nevím kam kady.

Až má láska dozraje,
a já jí řeknu: "Cindy,
věď mě cestou do ráje!",
snad nepošle mě do háje.

Ref (var3):
Teď mi vůbec nevadí,
že se jen tak koukám,
ta představa mě svádí,
že si šáhnu doufám.

3 komentáře:

Božena řekl(a)...

Tedy pane Klebec, budu zvažovat žalobu, proč zrovna Božena !?!?!?

Klebec řekl(a)...

Boženko, ale to přece vůbec není o Vás! Tedy krasavice, to vy jistě jste, ale že byste tancovala u tyče to asi ne, že? Ta moje taky tancuje spíš u rýče, než u tyče (což to já jsem rád, rajčata budou letos určitě zase výborná, Máňo!).

Jaktík řekl(a)...

Tak to jsem na tu úroveň konzertu zvědav. A bude tam i Boženka?