pondělí 29. září 2008

Mlíkačka

Čtenáře pro každého blogera! Jednoho. Je totiž možné, že má naše máma nakonec pravdu a nás blogerů je tolik, že už nezbývá nikdo na čtení. Mít alespoň jednoho vlastního čtenáře je luxus nad luxusy.

Konkrétně dnes můj deníček navštívili dva čtenáři, z toho ale jeden byla zaručeně naše máma, protože k obědu byla zas po dlouhé době jenom polívka mlíkačka, kterou nejí ani naše Kikina. Když jsem se strachoval, že nám došlo hovězí, tak mi moje Máňa řekla jenom: "Hlavně že ti nedošel humor, ty starej MOTYKO!". Možná, že pro internet začnu raději fotit květiny.

Odečtením Máňy od celkového počtu dnešních návštěvníků se dostávám na toho jednoho čtenáře. A tak si zítra přivstanu a zkusím vyzkoumat, jak zvýšit návštěvnost, nyní jsem na 1429. místě v kategorii "Umění", což není tak špatné, ale na 145 839. místě celkově, což mé vrozené ctižádosti nedělá dobře.

Jo a dnes jsem dlouho nevěděl, co vyfotit, až se aparátu zmocnila Mařenka a nečekaně mě vyfotila, jak jen tak v podřepu a v domácím úboru zedničím parapet - naštěstí nosím trenyrky s delšíma nohavičkama, tak to asi půjde použít.

Zbývá tedy 21 snímků do konce filmu.

2 komentáře:

Božena řekl(a)...

Vážený pane Jane Klebec (sakra odkud já to jméno znám (nehrál jste v nějakém seriálu?),
Vaše dnešní povídání mě přimělo k odpovědi, jmenuji se Božena Kšandová, su z Moravy a mám 81 a píšu, protože jsem Váš DRUHÝ čtenář. Už mám plné zuby tých mladých borců, co se roztahují všude po tem internetu, to je samý btw a ajsíkjú, kdo temu má rozumět, konečně někdo kdo píše takříkajíc odpodlahy (néé od Přemka-však teho mám též moc rada). Jsu celá napnutá na té vaše fotky (teda nééé kvůlivá těm trenyrkám, ty znám od starýho) ale těším se až to natřete tým mladým bloggerům- to je samá kytička a skutek utek!!. V úctě vaše Božena K.

Klebec řekl(a)...

Milá paní Boženo,
Váše psaníčko mne velice potěšilo - je krásné znát své čtenáře jménem. Plně s Vámi sdílím Váš postoj k internetové omladině, kterou jsem až dosud jen z povzdálí sledoval. Skončil však čas nečinného postávání a nadešel čas Akce, kdy se i my, starší ročníky, přičiníme o svá práva ve virtuálním prostoru! Opusťme tramvaje, pošty i lavičky a vrhněme svou léty nabytou zkušenost, moudrost stáří a laskavé porozumnění do světa interneta! Však máme ještě co říci!
Zůstávám s úctou (a zůstaňte mým čtenářem),
Váš
Klebec Jan - blogger