sobota 27. září 2008

Zakládám projekt 365

Dobrý den!

Jmenuji se Klebec Jan, je mi 65 let a snacha mi řikala, že si mám taky založit Projekt 365, když už jsme si nechali domů zavést tu 02 digitální televizi i s tim internetem. Tak teda jo, zavazuju se slavnostně, že každý den taky udělám jednu fotku a budu blogovat takový jako deníček, jako je to dneska moderní.

Fotografie budu vkládat jednou za 36 nebo taky 24 dní, podle toho. Mám fotoaparát Zenit s objektivem Helios, ale né digitální, ale na film. Teď tam mám kinofilm Fuji, ISO 200. Tak to je ta moje fotografická výbavička. Ale snacha říká, že i tak se to bude prý počitat, když nebudu podvádět a budu fotit opravdu každý den.

Dneska jsem vyfotil, jak jdeme s mámou na houby a našli jsme hřiba jako prase.

1 komentář:

JAniNa řekl(a)...

A jé to bude tedy malér!! Když už se do blogování pouští ročník 1943. Ale musím se přiznat, že občas využívám heslo své dcery a tajně se účastním diskuzí (jako třeba teď). Takže pane Klebeci, držím palce a na ty fotky si ráda počkám. P.S. pozdravujte starou.