neděle 28. září 2008

Počitadlo

Dneska ráno jsme byli zase v lese a nic moc - všude houbařů, že skoro ani nebylo kde zaparkovat. Doma jsem pak bádal, jak si dát do mého deníčku 365 nějaké takové počitadlo, jako jsou vidět na ostatních blozích. Naštěstí přišli odpoledne na kafe mladí a kluk mi s tím pomohl.

Takže teď můžu sledovat, jak moje příspěvky zahýbou návštěvností internetu a nic nevadí, že Máňa pořád žbrlá, že ty moje cancy těžko budou někoho zajímat. Zařadil jsem se do žebříčku sledování a uvidím, na kolikáté pozici jsem ve své kategorii. Chtěl bych dosáhnout alespoň první stovky, proto jsem si vybral jsem kategorii "Umění". Né že bych byl nějaký umělec, to jako nejsem, ale každý ví, že umění dneska nikoho nezajímá, takže tady mám myslím celkem slušnou šanci prodrat se rychle dopředu.

Dlouho jsem se nemohl rozhodnout, co vyfotit do projektu pro tento den. Zkoušel jsem se radit s Máňou a ona že je to jedno, že na internetu je dneska kdovíjaká blbost. Tak jsem ji vyfotil, jak nese motyku.

V aparátu zbývá 22 fotek do konce filmu.

Žádné komentáře: