středa 8. října 2008

Honza Klebec se hlásí

Všechny čtenáře a čtenářky zase zdravím po delší době. Ležím v posteli a jak jste správně odhadli, je to důsledek mého sportovního výkonu. Máňa trochu brblá, ale zas je na mně pyšná - však počkejte, ze závodu píši reportáž, můžete se zatím těšit. Pracovní název je "SM pro důchodce".

Včera mi říkala Maruška, že na tom internetu "čekajó té tvoje staré frikule!". Takže jsem hned poznal, že mi píšete, Boženko. Ještě nemohu z postele, ale dneska mi vnuk přinesl tenhleten noutbuk a tak ani vstavat nemusim. Takže nebojte, jsem v pořádku, jsem s Vámi a zítra zase nashle!

PS: děkuji dámám za projevenou podporu a paní Boženku prosím, ať mne kontaktuje na emailu ohledně dodávky té slivovice, to bych jako nepohrdl.

Jo a protože jsem na konci filmu, budu-li zítra moct chodit, donesu vyvolat film! Fotky po SM jsou slabší, fotím, co jde z postele, zato ze závodu i z následné oslavy budou určitě fotografie vyvedené. Jde do projektu 365 vkládat více fotek za jeden den? Snad jo.

6 komentářů:

Božena řekl(a)...

Tož sláva,už jsem si začínala dělat obavy, že Vaše namožení je vážnějšího charakteru, ale dnes když už jsem se chystala spat, tak koukam, že muj Lojzik si zrovna odskočil od kompjutera(asi musel zkontrolovat jak mu letos bublaj švestky v palírně), tak rychle koukám, jestli nepíšete! To mi Vám spad kámen ze srdce, já Vám tady ve vsi sehnala další čtenářku -jmenuje se Alenka, ona taky přečte každou ptákovinu.. a teď na mě každý ráno při krmení slepic volá: ten tvůj Klébec moc nevydrží! Tak doufám, že jí to ještě ukážete. Jo a slivku asi tým méjlem poslat neumím, i se divím, že to jde, nebude stačit obyčejná počta? Vaše Božena Kš.

Klebec řekl(a)...

Paní Boženko, vidíte, to mě ani nenapadlo, posilat flašu po emailu, ale je to dobrý nápad. Je vidět, že se nelekáte moderních technológií, měla byste si také začít psát blok, jako já.

Zeptám se vnuka, jestli to s tou slivkou pujde. Já mám email na seznamu a tuhle posílali spemem (prý se tomu tak dnes řiká, těm reklamám po emailu), že vylepšují služby a že se mi tam vejde až tisíc mega, tak to by bylo, aby se tam nevešla jedna flaša.

Pozdravujte Alenku, taky máme králiky, udělám ji foto!

Božena řekl(a)...

Pane Klebče,pořád přemýšlím, jestli ta lahev bude umět prolézt těmi dráty, a tak jsme se poptala Lojzika, jestli neví o tých technológijách něco nového. No a Lojzik mi povidal, že prý teď jdou posílat balíky přes té esemesky (jako na mobyl), no ale že prý je tam omezení jen do 1 kilogramu, protože zkoušeli i těžší, ale když to pak doručí někomu, kdo má mobil třeba v kapse, tak se může stát malér- to když Vám pak třeba ve frontě v Jednotě doručí do kalhot takový hrábě.. ale flaška by se snad dala. Poptám se Lojzika podrobněji, jen kdyby se mizera tak neusmíval, trochu se mi zdá, ze si mě utahuje! Zatím dobrou noc B.K.

Anonymní řekl(a)...

Zdravím Vás pane Klebec. Musím říct, že je to príma, že už zase nabíráte formu, člověk má hnedle takový lepší den, poté, co si přečte Vaše zápisy. Jinak Božka, to je hrozná drbna, co? Někdy toho napovídá, až z toho člověku bolí hlava. Ale co, doma se toho moc nedozvím, a tak jsem ráda aspoň za takovou sousedku. Moc děkuji za pozdravy a už se těším na Vaše fotečky. Hlavně na ty králíky. Mějte hezký den. Alenka

Anonymní řekl(a)...

Milý pane Klebec,zdraví Vás opět Růžena.Snad to Vaší Máné nebude vadit,že vás takto oslovuji.Taky jsem měla radost,že jste se zase ozval,ale děláte moc velké pauzy.Ještě ležíte,nebo naopak doháníte práci na zahradě?(pčedpokládám,že máte alespoň malou zahrádku,když jste fotil Máňu s motykou.)Jestlipak tam máte taky nějaké ovocné stromy?My tady máme hrozně moc jablek,hned bych Vám nějaká poslala,jestli nemáte.Ale po drátech by to asi opravdu nešlo.Tak se mějte hezky,foťte a doneste to už brzy vyvolat.S pozdravem R.

Jaroslav Bublina řekl(a)...

Tož zdravím pane Klebče.Rád bych se vám představil mé jméno je Jaroslav Bublina a jsem vaš pravidelný čtenář.Velmi se mi líbí ten nový trend blogování a zaujalo mne že i lidé takovéto věkové kategorie blogují ! Proto jsem tedy váš věrný čtenář a obdivovatel. No a když jsme tak přemýšlel proč asi děláte tokovéto pauzy mezi jednotlivými články napadlo mne že to může byt důsledkem toho O2 internetu prý ho teď převádějí na 8MG(ukazují to v té televizi přece)tak estli náhodou nemají výpadky nějaké ?! No ale tedy nevím jestli je to ten opravdový důvod...Už se moc těším na váš další příspěvek.S pozdrvem J.B.