pátek 25. prosince 2009

Hezké svátky (trochu opožděně)

Pčeji všem trochu opožděně krásné svátky!

To víte, u nás bylo včera napilno. Ale prožili jsme krásný Štědrý den. Máňa měla naklizeno, takže jsme jen jedli cukroví, zdobili svítícími řetězy a tak (Však víte!). Dopoledne tu byli Mřenkovi a večer jsme se oblékli do svátečního (Máňa si vzala nové lepší tepláky, takové co nemají dole gumičku pod patu) a rozbalili si dárky.

Nejlepší druhy cukroví jsou letos krvinky (tradiční Máňy recept) a Lojzovy koule (to je zase recept co má tušém od paní Boženky).

No, to jen taková krátká zpráva, aby řeč nestála.

4 komentáře:

Božena řekl(a)...

Drazí Klebcovi,

Též bychom Vám rádi v tomto čase plném vánočního rozjímání a vzpomínání rádi popřáli krásné a šťastné vánoční svátky. I my s Lojzou užíváme vánoční pohody a těšíme se z našich dárků. Lojzik dostal od Jéžiška momentové klíče (nepřeju Vám vidět, co jsem si užila, než jsem je sehnala!) a tak si hned na moment odskočil do garáže a od tý doby jsem ho skoro neviděla. Já dostala novej vysavač, tak se asi čeká, že se s nim zabavim.. no skoro závidim Růženě její flešku, s tou si určitě užije plno srandy! Tak půjdu doplnit cukroví na talíř, nějak mi u toho písí vyhládlo!

Anonymní řekl(a)...

Milí Klebcovi,
oddychla jsem si,že se pan Klebec bez úrazu dočkal štědré večeře.A taky jsem moc ráda,že už jste se hodně vylepšili v tom focení.Hned mám o vás lepší představu.
A taky mě napadlo,že byste mohli dát fotku toho Mánina skvělého cukroví.To bude jistě nějaký vzácný rodinný recept.A to jsou krvinky červené,nebo bílé?
Přeju vám hezký zbytek svátků.

Růžena

Klebec řekl(a)...

Cervene Ruzenko, cervene.A vinko taky cervene. Chcete recept?
Bozenko, moment, jaky klic?? Mana

Anonymní řekl(a)...

Tak se mi zdá, že bych taky potřebovala pro muže momentový klíč. Nevím, co to je, ale zdá se, že funguje báječně. Tak příští vánoce..., jejda a to musíme mít garáž?
Magdaléna Protivová