pátek 25. prosince 2009

Klebcův vánoční koutek poezie

Vánoční balada o akváriu,
co ho máme v kuchyni


Ryby co mám v akváriu,
parmy, tetry, mečovky,
nechtěj' se mnou vůbec mluvit,
staly se z nich mlčovky.

Čím to asi býti může,
dlouho už si lámu hlavu,
zkoušel jsem jim méně svítit,
měnit vodu, zlepšit stravu.

I ta malá neonka,
co ráda mne má velice,
dneska od skla odskakuje,
v opravdové panice.

Pouštěl jsem jim koledy,
dva františky spálil.
Vždyt jsou přece Vánoce,
tak proč by se mě bály?

Vždyť se o ně dobře starám,
leda že by... Zatra!
Musely mě asi vidět
jak porcuju kapra!

3 komentáře:

Božena řekl(a)...

co povolat psychiatra?
každá rada drahá..
ony v tobě měly bratra
teď zří za sklem vraha!
jedna šance by tu byla
vezmi síťku, holiny..
nachytej jim vodní blechy,
zpívej: neeseem noviny!
neonka i sumeček- žádné další strachy
nacpou bříška jak se patří
čert vem osud kapří!

Anonymní řekl(a)...

Rybky milé akvarijní,
dobré by jim bylo
hodit jim tam na dno vodní
třeba larev kilo.
Pakomarů, perlooček
pár tam hodit spatra
nebo přes ně vrhnout deku,
jdeš-li kuchat kapra.
Promiňte,pro zvukomalebnost verše jsem Vám tykla:-).
Zdraví Magdaléna Protivová

Jaktík řekl(a)...

To nic není, pane Klebec,
zatím prchaj od skla,
až uvidí jak ho jíte,
tak udělaj hopsla!