pátek 14. ledna 2011

365: 3 - Chcete mě?

Ha, tak dnes to bude jednoduché: jednak se mi nic zvláštního nepřihodilo a druhak jsem hned ráno v kafi objevil zviřátko. Vidíte ho? Jako by uplně těma očičkama dělalo "Chcete mě?", co? Já poznám, i co to je za rasu (kdo chce hádat, správná odpověď je skryta pod obrázkem).


No přece kíčvezej (pozdau).

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

??Podle mně je to lachtan.Ten má taky taková roztomilá očíííčka :-))
A co jste udělal pane Klebec?Máte ho doma?
Růžena

Božena řekl(a)...

lachtan, kíčvezej (toho teda úplně přesně neznám) štír je to! a to jste pak toho tvorečka normálně jako vypil? a chutnalo vám ???

Ipsilonka řekl(a)...

Ojon, oroks okaj íčičvezej akloh oc mánz!!!

Jarmila řekl(a)...

Toho bych chtěla!Tomu pohledu se nedá odolat :-)

Jaktík řekl(a)...

Kouká mutně, snad mu nebyla zima... :)