čtvrtek 13. ledna 2011

Projekt 365: 2

Musel jsem dnes po obědě zajet něco vyřídit dole ve městě a když jsem se vrátil, stromeček vánoční byl už na zápraží a jeho výstroj složená v krabici a připravená na schodech k odnosu na pudičku. Tak to mě Máňa předběhla.

Ne že by mně odstrojování tak moc bavilo, ale včera jsem si ověřil, že na větvích zůstalo nezanedbatelné množství čokoládových pochutin, s nimiž jsem si dělal konkrétní plány.

Tyto se však nyní záhadně ztratily neznámo kam. Marušky se na jejich osud zkušeně ptát nebudu, neboť tuším, že by se na mně zahleděla káravým pohledem a mlčky by kývala bradou směrem k osobní digitální váze, co mi ji Ježišek přinesl vloni.

Ach jo. Tak to by byl tedy definitivní křížek za těma letošníma vánocema. Ostatně vizte foto.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Pane Klebec nevěšte hlavu nad tím zmizelým cukrovím.Třeba vám Máňa za nějaké zásluhy vydá občas z trezoru nějakou tu laskominu.Ona vás má ráda,proto vám to dávkuje

Zdraví Růžena

Jaktík řekl(a)...

Vy to máte dobré, pane Klebec, Vy si klidně můžete mlsat potají v práci, ale jsou tací, kteří nemohou ani to :)