úterý 18. ledna 2011

P-365:6 Málem nestihnul

Přátelé, včera jsem to málem nestih! Už jsem dávno spal, když tu najednou jsem se probudil zalitý potem hrůzy! Vždyť já zapomněl na foto dne!!

Naštěstí bylo teprve 23:22, takže jsem ještě bystrou akcí stihl Projekt zachránit a vkládám tedy ještě zaručeně včerejší foto. Máňa má totiž u postele mobil, nebere chudák vážně varování o škodlivosti záření. Ten mobil má v sobě dokonce taky foťák, ale jen takovej obyčejnej, né jako je ten můj!


Jsem o den opožděný s vkládáním, ale jinak je vše v pořádku.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Vaši důslednost vysoce oceňuji,pane Klebec.Ať se vám dnes pod tou pěknou peřinou něco hezkého zdá... :-))

Zdraví Růžena

Jaktík řekl(a)...

:))))))))
to je dobrý!!!!!
já snad taky půjdu do toho projektu, jen se obávám, že by tam bylo nespočet takových peřin a nočních stolečků :))))