neděle 11. října 2009

Houby, houby, houby - příčina mé zhouby

Slibný titulek, že? Ovšem dnešní příspěvek je podstatně nudnější. Byli jsme sice s Máňou na houbách, dělali jsme si chutě, protože teď tu párkrát pršelo. V rozhlase sice byl byl nějakej hlavní mykotik ČR a říkal, že nikam chodit nemáme, že teď roste prd a pozděj taky tak.

Ale kampak na nás, těchhle mykotiků je vždycky hned plnej les, jakmile první hříbek vystrčí klóbrc a nám by to chtěli rozmlouvat, tak jsme stejně šli, i když pršelo. Nic jsme ale fakt nenašli, jenom prasečí kaleniště.

Jdu koukat na superstár, dneska jsou tam holky. Já fandim tý tlustý a Máňa nevim, nechce mi to říct.

3 komentáře:

Božena řekl(a)...

A pane Klebec, vzali jste si s Máňou na ty houby brejle? Oni totiž rostou jináč bychom nemohli s Motorem dneska přinýst půl košíčku- a to věřte, že jsme tam nepobyli dlouho!! starej vrčel, že musí do lesa a celou cestu zarytě cosi ťukal do telefonu -prej ladil navigaci, ale já s Janičkou zalezly do chroští a pár hříbečků vypátraly. O smaženici pak už projevil výrazně větší zájem, než o hledání. A vzhledem k tomu, že to pak zajedl asi 5 hruškama, jogurtem a teď pije kafe myslím, že ho čeká veselá noc :-)

Anonymní řekl(a)...

Pane Klebec,nevěřte Boženě.Já viděla Motóra jak si nese žebřik.Jestli on nelezl pro nějaký choroše na strom.Nebo že by pro ty hrušky?A jestli on to všechno smíchal dohromady a ještě navrch pivo,jak on má ve zvyku - tak to teda Boženu lituju.Ta si v noci užije.
A nevěřte mykotikům,vždyť to jsou spíš sklerotici chaotici.

Zdraví Růžena

Anonymní řekl(a)...

No to jsem blázen,že jestě někdo má takové hospodářství s dobytkem,aby si pak mohl leštit megána.I když máme ještě prázdný chlívek po praseti,tak bych si už nic nepořizoval.Ani kozu.Kráva by se tam nevešla.A kde bych bral trávu,že.No jo,tak se chlubte tím vaším fárem,já mám zachovalou Škodovku a taky jsem spokojenej.

Jindřich