pátek 9. října 2009

Solné království

Dneska jsem byl v Solném království. Nebojte, není to žádná sekta, ale taková jako místnost dole ve městě u dálnice, kde je šero a kde se po podlaze válí spousta soli a to prý má zdravotní účinky. Jsou tam taky lehátka - je to prostě takové jako moře levně pro důchodce.

A ta lehátka, když se na nich leží a zatlačí se patama, tak to jde víc do lehu a je to strašně pohodlný. Tak jsem zatlačil (nebojte, tady ještě všechno šlo dobře) a hned jsem měl nohy výš neš hlavu. Jenže pak už jsem nevěděl, čim zatlačit, aby se to vrátilo, na stopět kilo to asi stavěný nebylo. Slézt z toho už taky nešlo a já se vrtěl a tlačil kde to šlo a nic. Ale zavolat o pomoc jsem se styděl - až mě nakonec našla před dalším turnusem recepční a ta mi pomohla, takže nakonec to dobře dopadlo.

Zdravim DoktoraNotora!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Vy jste stejně dítě Štěstěny,pane Klebec.Pořád samé maléry a všechno nakonec dobře dopadne.Tož ať se furt daří.

Růžena