úterý 6. října 2009

Nehoda

Poslední dobou se mi dějí samé nehody, jako třeba dneska. Šel jsem převařit akvarybám hrnec vody a aby to rychlejc vystydlo, tak jsem to nes plný ven, bez pokličky. A jak si loktem otvírám dvéře, tak mi vyšplouchla taková malá kapička do pupíku. To mám z toho, že doma nechodím v tričku od té doby, co teploty venku klesly pod 18 stupňů a Máňa začala zas topit v kamnech.

Kapička vařící vody do pupíčku - to věru není žádná erotyka a jak jsem přitom zakvičel a povyskočil, tak jsem vodu v hrnci rozšplouchal cca do výšky hlavy průměrně vzrostlého muže. Konkrétně zvlášť vydatný šplouchanec mi vnikl až do nosu, pálí to jak sviňa.

Nevěděl jsem co dřív, jestli kvičet, poskakovat bolestí nebo uhybat před další vodou, pořád s tim hrncem v ruce - prostě začarovaný kruh, panika. Nakonec jsem ovládl nervy a zdivočelý kus kuchyňského náčiní jsem odhodil do zahrady.

Mařenka neprojevila očekávané pochopení pro má zranění, spíš si hleděla otlučeného hrnce. A tak jsem si rozbil vajíčko a namatlal si opařené holuby v nose bílkem sám. A jak vám to teď píšu, tak se mi to tam nějak smíchalo a úplně zatuhlo a teď nevim, jestli to vůbec půjde nějak vymejt.

Ach jo.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Pane Klebec,to jsem trnula,co to zase vyvádíte.No samozřejmě,že nejlepší na spáleninu je bílek.Ještě že vám nesou slepice.Hlavně se teď v tom nose nevrtejte,radši ho strčte do akvária.Ať ryby viděj,co způsobily.A Máně kupte novej hrnec,určitě jste jí zničil její nejoblíbenější.To byste se pak nemohl divit,že vám neuvaří žádnou z vašich oblíbených lahůdek.
Tak napište,jak jste to všechno vyřešil.

Růžena

Anonymní řekl(a)...

Si se měl vyfotit ty umělče.To bych se teprve nasmál.

DoktorMotor.